Tracebuzz
Dé klantcontactoplossing voor social media en messaging
De manier waarop organisaties communiceren met hun klanten verandert sterk.
Waar jaren geleden fysieke bezoeken en telefoongesprekken de enige mogelijkheden waren, kunnen klanten nu online op talloze manieren bedrijven benaderen. Tracebuzz is vanaf 2009 actief op het gebied van nieuwe kanalen en zag in die periode een verschuiving plaatsvinden van de traditionele klantcontactkanalen als telefonie en e-mail naar kanalen als Twitter, Facebook en WhatsApp.
Door de gebruiksvriendelijkheid en het bereik is de adoptie van deze ‘messaging-kanalen’ erg hoog. De consumenten hebben de voorkeur om via messaging kort en bondig een vraag te stellen, en verwachten snel een antwoord te ontvangen.
Tracebuzz heeft de sterke focus op de conversatie met de klant en is daarmee dé klantcontactoplossing voor social media, chat en messaging.

Over Tracebuzz
Sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter zijn niet meer weg te denken uit de samenleving en daardoor relevant voor jouw organisatie.
Ook jouw klanten bevinden zich op deze platformen. Het is daarom van belang om naar de online gesprekken te ‘luisteren’. Verschillende (internationale) onderzoeken wijzen uit dat bijna de helft van de consumenten social media gebruikt voor het stellen van vragen, om op te klagen of het geven van complimenten.
Relevante berichtgeving
De uitdaging ligt bij het vinden van relevante berichtgeving voor jouw organisatie zodat je de dialoog aan kunt gaan met jouw klanten.
We leveren hiervoor de krachtige oplossingen van Tracebuzz voor offline en online media monitoring en realtime webcare.
Waarom kiezen voor Tracebuzz?
De voordelen op een rijtje





