Neem een voorsprong op de concurrentie via customer experience

7 april 2020 | Genesys

Customer experience is het nieuwe concurrentievoordeel.

De klanten van vandaag zijn veeleisend: ze willen dat je ze kent, anticipeert op hun behoeften en wensen, en passend op ze reageert wanneer en hoe zij dat willen. Ze hebben steeds minder tijd en ze willen gepersonaliseerde, makkelijke interacties – op een groeiend aantal digitale en spraakkanalen, in applicaties en in winkels en kantoren. Tegelijkertijd ontwikkelt de contact center technologie zich in een rap tempo. Customer engagement is veel meer dan alleen bellen.

In dit e-book lees je 5 praktijkvoorbeelden van bedrijven hoe zij dat hebben aangepakt en misschien nog wel belangrijker: wat zijn de resultaten!

We wensen je veel leesplezier en heb je na het lezen nog vragen? Dan helpen we je graag verder.

Ontdek hier hoe Genesys Cloud werkt en bekijk de uitgebreide demo

 

 

voorsprong door cx

Ik ontvang graag het whitepaper

* indicates required
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X