5
okt
The Customer Forum 2020
"Invitation only" | 5 oktober
Dit exclusieve event is geheel ingestoken op customer experience.
Gasten ontvangen een gratis toegangspas voor The Customer Forum in hotel SS Rotterdam op 27 en 28 oktober 2020. De toegangspas biedt toegang tot het volledige inspirerende programma, inclusief:
- Een onafhankelijk conferentieprogramma met exclusieve content
- Effectief netwerken: 1 to 1 meetings om te sparren met experts uit het vakgebied
- Bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
- Overnachting op de SS Rotterdam met luxe lunch, diner én ontbijt
Bekendmaking Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Tijdens het event vindt het exclusieve awardsdiner van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland plaats en maken wij de winnaars van 2020 bekend. Vorig jaar heeft Efteling deze prijs gewonnen, wie wordt het dit jaar? Ook worden de winnaars van de negen branches bekroond (supermarkten, retail, energie, banken, telecom, leisure, verzekeraars, openbaar vervoer en goede doelen).