Proud Experts: Het gebruiksgemak van Genesys Cloud is ongekend
Klantcase
Proud Experts is een begrip in de markt als volwaardige Business Process Outsourcing (BPO) organisatie met ruim 360 medewerkers. Ze zijn expert in het overnemen van front-, mid- en backofficeactiviteiten. De managed outsourcing kenmerkt zich door meer efficiëntie en flexibiliteit, een hogere klantbeleving en naadloze technische integraties. Zij verzorgen bedrijfsprocessen uit naam van opdrachtgevers uit (vooral) de financiële branche. Ontzorging, flexibiliteit, maatwerk en samenwerking beschrijven de meerwaarde van dit alsmaar groeiende bedrijf. Hoe draagt een klantcontactoplossing uit de cloud – Genesys Cloud – bij aan het succes van Proud Experts?
Genesys Cloud is de alles-in-een-oplossing voor je contact center in de cloud. Je biedt je klanten ongeëvenaarde betrouwbaarheid en een consistente ervaring over alle contactkanalen heen.
“We werkten al met Genesys PureConnect als klantcontact-oplossing. Door ontwikkelingen in de tijd werd schaalbaarheid en flexibiliteit steeds belangrijker. Iets wat we terugvonden in Genesys Cloud.”
Berry Willemse, Manager ICT Proud Experts
Genesys Cloud biedt Proud Experts zoveel voordelen:
- Makkelijk toegankelijk
- Gebruiksvriendelijker dan Genesys PureConnect
- Je gaat mee met de tijd en bent klaar voor de toekomst
- De koppelingen zijn eenvoudiger en dus zijn integraties een stuk makkelijker
- De flexibiliteit om thuis te werken, daar past een cloud-oplossing helemaal bij
- Het systeem is altijd ‘up’, er is dus geen downtime
- Mede door de microservices is het zo dat – als er al een storing is – je dit alleen merkt op een heel klein deel van het systeem
- Je lift mee op de hardware die Genesys heeft – de Amazon inrichting
- Beter schaalbaar
“Het is niet te bevatten hoeveel makkelijker de inrichting en het beheer van Genesys Cloud werkt. En voor onze medewerkers is deze oplossing zo gebruiksvriendelijk!”
Wil je meer weten over de ervaringen van Berry hoe de migratie van Genesys Pureconnect naar Genesys Cloud verliep?
Download dan hieronder de volledige klantcase