KCC Congres 2023
Een dag vol informatie, inspiratie en kennisdeling | 12 oktober
Het KCC Congres is al 12 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150-200 bezoekers bijeen voor inspirerende bijdragen van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid, van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO’s, politie en woningcorporaties tot alsmede zorg en onderwijs. Frontline Solutions is dit jaar een van de trotse sponsoren van dit congres.
U heeft op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor u? Waar kunt u van elkaar leren en samenwerken? Laat u tijdens het KCC Congres voeden met inspiratie ne kennis om zo ook binnen uw organisatie beter klantcontact te realiseren.
6 REDENEN OM ERBIJ TE ZIJN
VISIE
Meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst.
TOPSPREKERS
Inspiratie van topsprekers over actuele vraagstukken in de overheid.
HET GESPREK
In dialoog en in verbinding, tijdens het programma, pauzes en lunch.
KENNIS
Laat u tijdens deze dag voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen uw organisatie beter klantcontact te realiseren.
INZICHTEN
Ervaringen uitwisselen en ideeën opdoen tijdens de parallelsessies.
BELEVING
Netwerken met vakgenoten en loskomen van de dagelijkse realiteit.