In 10 stappen naar kennismanagement
Frontline Solutions
Waarom gebruiken onze medewerkers de kennisbank niet?
Hoe kunnen we onze training voor nieuwe medewerkers efficiënter maken?
Waarom hebben mijn supervisors het zo druk met beantwoorden van vragen van medewerkers?
Met welke extra informatie zouden onze medewerkers nog effectiever kunnen zijn?
Kennis delen is voor veel organisaties geen vanzelfsprekendheid. En toch wil je hier als organisatie slim mee omgaan.
Kennismanagement is meer dan het op orde hebben van je kennishuishouding. Uiteindelijk gaat het er om dat kennis goed kan worden toegepast door je medewerkers van het contactcenter in het dagelijks werk. Het helpt hen om je klanten zo consistent en snel mogelijk te voorzien van een goed antwoord. De vraag is dan ook: Hoe zet je kennismanagement succesvol in? Lees in dit whitepaper de 10 stappen.
Verder lees en leer je in dit Whitepaper:
- Alles over data, informatie, kennis en leren
- Waarom Kennismanagement van strategisch belang is
- Een praktisch stappenplan van A tot Z
- Wie doet wat? De juiste rolverdeling
- Hoe je een kennismanagementsysteem succesvol implementeert
- En dus de 10 tips voor succes!