17
nov

Webinar Verint Monet

Schrijf je in voor het webinar | 17 november

Worstel je met roosteropvolging? Of het halen van servicelevels en het managen van productiviteit binnen jullie klantcontact center? Wist je dat je de inzet van jullie mensen kunt optimaliseren met de inzet van een betaalbare software-oplossing? Hiermee worden je resources beter ingezet, kosten beter beheerst en verbeteren je servicelevels!

Verint Monet Workforce Optimisation stelt organisaties in staat om de klantervaring te verbeteren, om agent productiviteit te verhogen en om performance uitdagingen te identificeren. Met Verint Monet worden medewerkers veel beter in staat gesteld om klanten goed en efficiënt service te bieden in hybride werkomgevingen.

In het webinar van onze partner Verint, word je door het Monet platform heen geleid en laten zij zien hoe Verint Monet jou kan helpen met:
– het creëren van efficiënte roosters voor inkomende callvolumes
– het in kaart brengen en volgen van KPI’s die aansluiten bij jouw bedrijfsdoelstellingen
– het het monitoren van calls voor kwaliteits-, training- en compliance doeleinden

Ontdek in dit webinar waarom Verint Monet een gemakkelijk te implementeren cloud oplossing is, die workforce management, kwaliteitsmanagement, performance management en analytics bij elkaar brengt.

Het webinar vond plaats op woensdag 17 november. Meer weten over Verint Monet? Kijk dan hier.