Amazon Connect: hogere klanttevredenheid tegen lagere kosten
De innovatieve omnichannel contact center oplossing waarmee het onmogelijke mogelijk wordt!
Wat is Amazon Connect?
Het serviceniveau gaat omhoog en de kosten gaan omlaag. Dat lijkt een onmogelijke combinatie, maar dat is het niet. Want het kan met Amazon Connect. De innovatieve omnichannel contact center oplossing waarmee het onmogelijke mogelijk wordt.
Een kleine greep? Pay per use, dus alleen betalen voor gebruik. Snel en makkelijk in te richten. Volledig uit de Cloud, dus geen hardware en hinderlijke software updates of upgrades meer. En unieke integratie met andere bedrijfsapplicaties, zoals Salesforce.
Interessant? Heel interessant! Vraag daarom een gratis DEMO aan, of neem voor meer informatie contact met ons op.
Alle voordelen op een rijtje
Pay per use
Amazon Connect is betalen voor gebruik. Dus geen commitment meer voor een minimaal aantal licenties, of vooraf betalen voor een aantal seats. Je betaalt alleen voor het aantal afgehandelde interacties en kunt naadloos op- en afschalen, waardoor je kosten beheersbaarder worden en meebewegen met jouw business.
Snel
Amazon Connect is makkelijk in te richten. Zo makkelijk dat je binnen 30 minuten al een eerste interactieflow live kunt hebben. Deze korte time-to-value is belangrijk voor moderne organisaties die zich steeds sneller aanpassen aan de wensen van de klant.
Cloud
Amazon Connect draait volledig uit de Cloud. Je hebt dus geen hardware meer, maar ook geen software updates of upgrades. Daarmee behoren hinderlijke onderbrekingen voor jouw contact center operatie tot de verleden tijd. Nieuwe functionaliteiten kunnen gewoon worden toegepast wanneer jou dat het beste uitkomt.
Salesforce
Gebruik je Service Cloud van Salesforce voor je klantcontacten, maar wil je ook telefoongesprekken kunnen afhandelen in Salesfore? Amazon Connect biedt via Service Cloud Voice en unieke integratie met Salesforce waarbij jouw klanten op een intelligente manier zo snel mogelijk worden verbonden met de best beschikbare agent.
Experts in klantcontact
Wij zijn met onze 30 jaar ervaring experts in klantcontact optimalisatie en het realiseren van echte persoonlijke service voor jouw klanten.
Naast Amazon Connect implementeren en integreren wij daarom ook complementaire Cloud diensten op het gebied van Workforce- en Kwaliteitsmanagement, Digitale Assistenten en Analytics. Daarom is Frontline Solutions jouw implementatiepartner.
Lokale partner
Wij zijn de enige lokale implementator in de Benelux. Wij kunnen onze expertise dus in jouw eigen taal aanbieden en wij kunnen snel op locatie zijn indien de situatie daar om vraagt. Wat overigens niet wegneemt dat wij ook prima in staat zijn om jouw internationale locaties te ondersteunen.