De voordelen van een vast-mobiel integratie voor Alert Group

18 december 2019 | Judith de Jong

Logo_Alert_GroupBij Alert geloven we: beveiligen is goed, voorkomen is beter. Als we criminaliteit geen kans willen geven, hebben we een initiërende houding en anticiperende technieken nodig. Wij willen innoveren op het snijvlak van mens en techniek, vanuit een probleemvoorkomende benadering.
Hierbij past een oplossing die daar perfect op inspeelt.

 

Herken je dat?

Door het gebruik van mobiele telefoons ontbreekt het inzicht in bereikbaarheid van je medewerkers. Zijn ze beschikbaar of zijn ze bij een klant?
Onnodig doorverbinden en wachtende klanten is het gevolg. En een goede management rapportage over de bereikbaarheid en het belgedrag van je buitendienst medewerkers is hierdoor onmogelijk. Een vast-mobiel integratie lost deze problemen op.

 

De uitdagingen van Alert Group

  • Mijn medewerkers van het contact center hebben onvoldoende inzicht in de bereikbaarheid van de buitendienst medewerkers
  • De buitendienst medewerkers vinden het lastig om hun persoonlijke status goed bij te houden
  • Het management heeft weinig inzicht in bereikbaarheid en belgedrag van de buitendienst medewerkers

Kortom, er is onvoldoende grip op de 06-bellers.

LEES HIER DE VOLLEDIGE KLANTCASE

Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X