Equipe Zorgbedrijven tilt klantcontact naar hoger niveau met Genesys Cloud
19 december 2024 | Frontline Solutions
Vianen, 12 december 2024 – Equipe Zorgbedrijven, een toonaangevende aanbieder van gespecialiseerde medische zorg in Nederland, heeft een belangrijke stap gezet in hun digitale transformatie met de implementatie van Genesys Cloud als nieuw klantcontactplatform. Deze overgang, begeleid door Frontline Solutions, biedt patiënten snellere, persoonlijkere en efficiëntere communicatie via diverse kanalen zoals telefonie, e-mail, chat en social media.
Met de nieuwe omnichannel omgeving heeft Equipe Zorgbedrijven meer inzicht in klantinteracties, waardoor processen worden geoptimaliseerd en medewerkers beter ondersteund worden. Ook zorgt de inzet van AI-technologie voor real-time begeleiding, geautomatiseerde samenvattingen en een verbeterde patiëntervaring.
“De samenwerking met Frontline Solutions heeft ons geholpen om deze transformatie soepel te laten verlopen,” zegt Eric Kluitenberg, manager Informatiecentrum bij Equipe Zorgbedrijven. “Hierdoor kunnen wij onze patiënten nu én in de toekomst nog beter van dienst zijn.”