Genesys Cloud CX Product update april 2023
25 april 2023 | Leon Driessen
Wij houden de ontwikkelingen binnen Genesys Cloud CX scherp in de gaten en delen graag informatie over nieuwe features die onze klanten kunnen helpen. We informeren je deze keer graag over enkele features en ontwikkelingen die wellicht ook voor jouw organisatie interessant zijn. Wil je deze update elke maand in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.
In deze Genesys Cloud CX Product Update
- Verbetering van het overzicht van externe contacten
- Uitgebreide gesprek transcriptie
- Data action performance view
- Prestatie inzicht views
- Windows 8 en server 2012 eind ondersteuning uitgesteld
Heb je vragen over of ondersteuning nodig bij het gebruiken van een van deze features, neem dan contact op met je vaste contactpersoon. We helpen je graag verder!
Verbetering van het overzicht van externe contacten
Het matchen van contacten is nu verbeterd, waardoor meerdere contacten worden weergegeven wanneer hetzelfde nummer bijvoorbeeld aan meerdere contacten is gekoppeld. Hierdoor kan nog beter worden bijhouden welke interactie bij welk contact hoort.
Uitgebreide gesprek transcriptie
Het is nu mogelijk te kiezen voor de uitgebreide stem transcriptie voor gesprekken in het Nederlands. deze optie biedt meer flexibiliteit in het kiezen voor een transcriptie engine.
Data action performance view
Als je Data Actions gebruikt, dan kun je nu inzicht krijgen in het gebruik ervan via de Data Actions Performance Views. Deze weergaven bieden zowel een beknopt als een gedetailleerd overzicht van de prestaties.
Prestatie inzicht views
Er zijn nieuwe weergaven voor prestatie-inzicht beschikbaar gesteld, waarmee de prestaties van agenten in één oogopslag kunnen worden vergeleken.
Windows 8 en server 2012 eind ondersteuning uitgesteld
De aangekondigde stopzetting van de ondersteuning van Windows 8 en Windows Server 2012 voor de Desktop-app is uitgesteld tot 10 oktober 2023.
Bekijk hier de vorige product updates: