Genesys Cloud CX Product update maart 2023

28 maart 2023 | Leon Driessen

Wij houden de ontwikkelingen binnen Genesys Cloud CX scherp in de gaten en delen graag informatie over nieuwe features die onze klanten kunnen helpen. We informeren je deze keer graag over enkele features en ontwikkelingen die wellicht ook voor jouw organisatie interessant zijn. Wil je deze update elke maand in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.

In deze Genesys Cloud CX Product Update

  • Schermopnamen maken met de Background Assistant
  • Nieuwe nawerktijd
  • Bot Flows nu ook in het Nederlands
  • Knowledge Workbench kennisbank
  • Agent Assist
  • Uitfasering standaard rapportages

Heb je vragen over of ondersteuning nodig bij het gebruiken van een van deze features, neem dan contact op met je vaste contactpersoon. We helpen je graag verder!



Genesys Cloud Background Assistant

Om te beginnen willen we je wijzen op deze handige feature die schermopnames mogelijk maakt zonder dat je daarvoor de desktop client van Genesys Cloud CX hoeft te gebruiken. Dit geeft medewerkers meer flexibiliteit en gemak tijdens het werken. Lees meer

 

 



Nieuwe nawerktijd optie: nawerktijd op verzoek

Met de nieuwe nawerktijd optie kunnen medewerkers tijdens een conversatie aangeven of ze nawerktijd nodig hebben om additionele handelingen uit te voeren. Wordt hier niet voor gekozen, dan is de medewerker na het beëindigen van de conversatie direct beschikbaar voor een volgende interactie.

Lees meer

 

 



Nu ook in het Nederlands: Genesys Cloud Bot Flows

Het gebruik van Genesys Cloud Bot Flows is nu ook mogelijk in de Nederlandse taal. Met Bots is het mogelijk de klant vormen van selfservice te bieden, waarvoor interactie met medewerkers niet altijd nodig is. Bovendien kunnen bots fungeren als voorwerker om benodigde informatie van de klant te verzamelen voordat deze in contact komt met een medewerker. Zo wordt kostbare tijd bespaard voor de medewerker.

Lees meer

 

 



Genesys Cloud CX Knowledge Workbench

Deze kennisbank is de bron van verschillende features binnen Genesys Cloud CX. Artikelen die hierin worden aangemaakt, kunnen worden gebruikt voor verschillende doeleinden, zoals:

  • Een globale kennisbank op de website, bijvoorbeeld voor FAQ’s
  • Gebruik in Bot Flows
  • In combinatie met het Messenger platform.
  • Als hulp voor agenten in Agent Assist

De Knowledge Workbench gaat de kern vormen van alle kennis die gebruikt wordt in de rest van de applicatie.

Lees meer

 

 

 



Agent Assist

Agent Assist is een handige feature die conversaties op de achtergrond analyseert en automatisch artikelen aanbiedt aan de Agent. Agenten kunnen deze vervolgens  delen met klanten.

Lees meer

 

 

 



Uitfasering standaard rapportages

Genesys heeft aangekondigd dat zij de standaard rapportages gaan uitfaseren en in plaats daarvan de performance views gaan gebruiken. Dit biedt een meer flexibele manier om rapportages samen te stellen, zodat elke organisatie haar belangrijkste KPI’s in één rapport kan weergeven. Om de overstap voor klanten te vergemakkelijken, heeft Genesys een pagina beschikbaar gesteld met begeleiding over hoe oude rapportages kunnen worden weergegeven in de nieuwe interface.

Lees meer

 

 

 

Wil je onze maandelijkse product updates in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.