Genesys Cloud CX Product Update Juni 2023

30 juni 2023 | Leon Driessen

Wij houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen Genesys Cloud CX die mogelijk interessant zijn voor organisaties die gebruik (gaan) maken van Genesys Cloud. Wil je deze update elke maand in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.

Hier zijn de highlights van deze maand:

  • BYOBI Statische download links
  • Auto answer voor digitale interacties
  • Supervisor alerts en dashboards zijn verbeterd!
  • Instagram direct message integratie
  • Verbetering snelheid afspelen schermopname
  • Fixami zet Frontline Mail Manager in i.c.m. Genesys Cloud CX

Heb je vragen over het gebruik van een van deze functies of heb je ondersteuning nodig, aarzel dan niet om contact op te nemen met je vaste contactpersoon bij Frontline Solutions. We staan altijd klaar om je te helpen

BYOBI Statische download links
BYOBI (Bring Your Own BI) biedt de mogelijkheid om rapportage exports toegankelijk te maken via een statische link. Deze link kan dienen als gegevensbron voor een BI-tool, zoals Power BI, waardoor je altijd up-to-date gegevens in je rapportages kunt hebben.
Meer informatie over BYOBI
Auto answer voor digitale interacties
Genesys heeft nu de mogelijkheid toegevoegd om auto answer niet alleen voor telefoongesprekken te gebruiken, maar ook voor digitale interacties, zoals webchats. Dit zorgt voor snelle reacties op digitale interacties en verkort de responstijden.
Klik hier voor meer informatie over Auto answer
Supervisor alerts en dashboards zijn verbeterd!
De alertfunctie voor supervisors is verbeterd met nieuwe mogelijkheden. Een belangrijke update is de real-time alert voor het overschrijden van het aantal wachtende interacties. Bovendien is de gebruikersinterface voor het creëren en aanpassen van dashboards aangepast om de gebruikerservaring te verbeteren.
Lees hier meer over Supervisor alerts
Instagram integratie
Genesys Cloud CX heeft een nieuwe integratie beschikbaar gesteld waarmee Instagram Direct Messages kunnen worden afgehandeld.
Meer informatie over de Instagram integratie
Verbetering snelheid afspelen schermopname
Genesys heeft een verbetering geïmplementeerd waardoor het afspelen van schermopnames sneller verloopt. Dit resulteert in aanzienlijk minder wachttijd bij het afspelen van schermopnames, waardoor gebruikers efficiënter kunnen werken en meer tijd kunnen besteden aan andere taken.
Meer informatie over deze verbetering
Fixami gebruikt Frontline Mail Manager met Genesys Cloud CX
Fixami, ook bekend als Gereedschapcentrum.nl, is een snelgroeiende e-commerce speler met klanten in Nederland, Frankrijk, Duitsland en Spanje. Om hun klantcontact te verbeteren, heeft Fixami samen met Frontline Solutions de Frontline Mail Manager geïntegreerd met Genesys Cloud. Hierdoor kunnen medewerkers relevante e-mails efficiënt verwerken en specifieke e-mailberichten binnen een thread gemakkelijk opzoeken. Dit bespaart tijd voor zowel de customer service, sales als de backoffice, en resulteert in snellere reactietijden en betere controle over het mailverkeer.
Lees hier alles over Frontline Mail Manager bij Fixami