Genesys erkend als leider in The Forrester Wave™

1 augustus 2022 | Frontline Solutions

Met trots kunnen we aankondigen dat Genesys door Forrester is erkend als leider in het rapport The Forrester Wave™: Customer Journey Orchestration, Q2 2022.

Uit het rapport bleek de kracht van hun platform onafhankelijke journey analytics mogelijkheden en de mogelijkheden die het biedt om de klantreis te managen met oplossingen als Pointillist® en Genesys Predictive Engagement. Met de hoogst mogelijke score – 5 van de 5 – in 11 van de 27 criteria bewijst het dat ze met hun huidige aanbod en strategie bedrijven een solide basis bieden om klantreizen te orkestreren.

Hoogst mogelijke scores

Die hoogst mogelijke scores gaf Forrester aan Genesys op het gebied van prestaties, schaalbaarheid, klantervaring, integratie, workflow-automatisering en continue testcriteria. Dit zijn kritische factoren die organisaties helpen snel op te schalen om de groei van klanten te ondersteunen en een groeiend, gevarieerd gebruikersbestand te bedienen. De combinatie van de gepatenteerde cloud-, digitale en kunstmatige intelligentie (AI)-technologieën, samen met innovatieve oplossingen die wij als Frontline Solutions bieden, stelt bedrijven in staat om transactionele klantinteracties om te zetten in empathische, gemanagede ervaringen.

 

Het rapport lezen?

download-rapport

 

We zijn trots dat wij als partner van Genesys samen werken aan het opnieuw uitvinden van de klantervaring en het leveren van de beste resultaten.