De partners waar wij mee samenwerken
Alleen ga je sneller, samen kom je verder…
Welke technologie heb je nodig om klantcontact optimaal en efficiënt in te richten? Samen met onze partners helpen wij je met die technologie. Hier zie je met wie we zorgen dat klantcontact werkt:
Maak de klant koning met onze partner GenesysHoe verbindt je de klantmomenten op alle kanalen? Genesys® verzorgt jaarlijks meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Dankzij de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie elk klantmoment via alle marketing-, sales- en servicekanalen en wordt tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterd. Genesys is de pionier in Experiences as a Service℠, waarmee organisaties van elke grootte echte personalisatie op schaal kunnen bieden, klanten met empathie kunnen benaderen en het vertrouwen en de loyaliteit van klanten kunnen vergroten.
|
Amazon ConnectHet serviceniveau gaat omhoog en de kosten gaan omlaag. Dat lijkt een onmogelijke combinatie, maar dat is het niet. Want het kan met Amazon Connect. De innovatieve omnichannel contact center oplossing waarmee het onmogelijke mogelijk wordt. Een kleine greep? Alleen betalen voor gebruik. Snel en makkelijk in te richten. Volledig uit de Cloud, dus geen hardware en hinderlijke software updates of upgrades meer. En unieke integraties met andere bedrijfsapplicaties, zoals Salesforce.
|
ICT bedrijf uit de AchterhoekHarbers ICT is de betrouwbare ICT partner uit de Achterhoek organisaties die willen groeien. De IT-specialisten denken strategisch met je mee zodat je ICT-omgeving continu kan verbeteren. Zij leveren alle bekende werkplek- en cloudoplossingen in de markt, volledig met beheer, onderhoud en support.
|
KCM: Jouw partner bij klant- en medewerkerstevredenheidBij KCM helpen ze jou niet alleen op weg naar betere klant- en medewerkerstevredenheid, maar ook naar de inzichten die je anders nog wel eens over het hoofd zou kunnen zien.
|
Verint Monet: De slimme manier om je klantervaring te verbeterenCloud Workforce Optimization voor contact centers en helpdesks.
|
Onze partner speakup: Pioniers in verbindenEen technische club met VoIP-telefonie experts, die nadenkt over jouw bereikbaarheid. Speakup verbindt mensen met technologie zodat zij de vrijheid hebben om te kiezen, waar, wanneer en hoe ze veilig communiceren met elkaar en de wereld om zich heen.
|
Telecats: Spraaktechnologie. Vanzelfsprekend in klantcontactBij Telecats werken ze dagelijks aan innovatieve klantcontact oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Telecats faciliteert het contactcenter door de klant te identificeren, de klantvraag te classificeren en te routeren.
|
Dé experts in kennismanagement – TKC digitalZij creëren waarde voor klanten in hun (digital) service journey. Dit betekent jou helpen om in één keer de klantvraag goed te beantwoorden in alle contactkanalen die de klant kiest. TKC digital: dé nummer 1 in digital service.
|
Redefining Customer Happiness met onze partner Parley
|
Onze partner Verint – The customer engagement companyVerint helpt organisaties de manier waarop zij met klanten communiceren te vereenvoudigen en moderniseren via hun contactcenter, vestigingen, backoffice en marketingafdelingen.
|
Xdroid – Spraak- en tekstanalyse door Artificial IntelligenceXdroid maakt digitale transformatie in contact centers mogelijk via spraak- en tekstoplossingen op basis van artificial intelligence en machine learning. Door 100% van de klantinteracties te verwerken, bieden ze automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek. De innovatieve en concurrerende oplossingen helpen contact centra de klantreis te begrijpen en brengen ze dichter bij een 360 graden klantbeeld.
|
AssistYou: Digitale spraakassistent (voicebot)AssistYou ontwikkelde een digitale spraakassistent die de telefonische klantenservice van grote bedrijven als Coolblue, ANWB, Carglass, Eneco, Knab en PostNL ondersteunt. De assistent vervangt in veel gevallen het traditionele keuzemenu en beantwoordt zonder wachttijd telefoontjes en vraagt ‘Waar mag ik u mee helpen?’ De impact? |
Texas Digital: Digital signage oplossingenStel je voor hoeveel beter contact centers zullen presteren als ze altijd toegang hebben tot de meest relevante en up-to-date informatie. Met de narrowcasting oplossingen van Texas Digital beschikken je medewerkers op het juiste moment over de juiste informatie.
|