De waarheid over cloud in kleine contact centers

16 september 2020 | Genesys

Uiteraard heb je gehoord over ‘de cloud’. Maar op dit moment ben je vooral gefocust op het runnen van je bedrijf. Net als zoveel eigenaren en managers van kleine tot middelgrote bedrijven ben je druk met het bijhouden van de groeiende klantvraag en het voorblijven van de concurrentie. Het liefst allemaal zo kosteneffectief mogelijk; Geen tijd en geld om te verspillen aan oplossingen met risico, verborgen kosten of die te complex zijn. Tenzij iemand snel kan aantonen dat een cloud contact center past bij je organisatie, blijft cloud niet anders dan een modewoord.


Maar stel nou dat de cloud een radicale verbetering is voor de klantervaring, bedrijfsvoering en winst?

Er zijn genoeg redenen waarom organisaties profiteren van cloud voor contact centers. Frost en Sullivan deed een survey onder bijna 2000 IT-beslissers wereldwijd en die maakt duidelijk dat 36% de applicaties voor customer experience naar de cloud heeft verhuisd en nog eens 50% verwacht dat de komende drie jaar te doen.

In dit e-book van Genesys lees je meer over de cloud in kleine contact centers. Wat is het precies, voor wie is het en waarom zou je naar de cloud willen?

 

Veel leesplezier!

 

 

Inhoud e-book

 

Introductie
De basis: wat is een cloud contact center?
Wie gebruikt cloud contact centers?
Waarom cloud?
Weg met de mythes over cloud voor kleine contact centers

Mythe #1: Data security is minder goed in de cloud
Mythe #2: De overstap naar de cloud haalt veel te veel overhoop
Mythe #3: Cloud heeft verborgen kosten

Berekenen ROI voor het cloud contact center
Overwegingen bij het selecteren van een cloudleverancier
Conclusie

 

 

 

ebook-de-waarheid-over-cloud-in-kleine-contact-centers

Ik ontvang graag het e-book van Genesys

* indicates required
Judith
Judith helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X