Zo bied je persoonlijke klantenservice in de financiële branche

Frontline Solutions

Het is onmisbaar voor banken, verzekeraars en pensioenfondsen: onderscheidende en persoonlijke klantenservice. Want jullie willen toch ook succesvol zijn en blijven? En laten we eerlijk zijn. Met alle wetten, regels, ontwikkelingen en risico’s is dat best uitdagend. Hoe krijg je dat tóch voor elkaar?

 

De uitdagingen in de financiële sector

Wanneer is digitalisering wél een slimme keuze en wanneer niet? Hoe help je klanten op precies het juiste moment? Welke kanalen zet je in voor klantenservice en klantcontact? En met al die wetten, regelgeving en ontwikkelingen is de werkdruk bij je werknemers vaak al torenhoog. Dan is het van belang om het werk zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk te maken. Want pas zonder al die onnodige handelingen hebben jouw mensen tijd en aandacht voor de klant.

 

17 trends en risico’sWhitepaper-17-trends-financiele-sector

De lijst met uitdagingen, trends en risico’s is behoorlijk lang. Wij hebben de belangrijkste 17 – die invloed hebben op alles wat met klantcontact te maken heeft – voor je op een rij gezet in dit whitepaper. Maar daarmee ben je er nog niet. Wat je wilt is die goede klantrelatie die je nu hebt met je klanten behouden. Ondanks die lange lijst. Goed nieuws, want ook dat kom je te weten!

 

Persoonlijke en onderscheidende klantenservice in de financiële branche

En vind je een whitepaper lezen maar ‘gedoe’? Bekijk dan onderaan de pagina eens de 7 manieren voor persoonlijke en onderscheidende klantenservice. Heel praktisch (en kort) vind je daar alvast wat goede ideeën waar je eens over kunt nadenken. Hoe zou dat er bij jullie organisatie in de praktijk uitzien? En wat levert het je op als je bijvoorbeeld aan de slag gaat met videobellen of een 360 graden klantbeeld?

Past persoonlijk contact misschien meer bij jou? Dat snappen wij als geen ander. Wij houden ook van een goede kop koffie!

Met onze ervaring in de financiële branche weten wij als geen ander hoe je die persoonlijk en onderscheidende klantenservice biedt. We spreken je snel en helpen je graag verder!

Martin
Martin helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X