Frontline Solutions in de Schijnwerpers: Naomi van Weelden en Peter Brouwer bij People Work Technology

23 februari 2024 | Frontline Solutions

Het programma, gehost door Richard Bordes, op New Business Radio, bracht experts samen om te spreken over innovatie, technologie, en de dynamiek van de arbeidsmarkt. In de derde aflevering van People Work Technology stond het thema klantcontact centraal. Presentator Richard Bordes ging diep in gesprek met experts uit diverse vakgebieden, belichtte succesvolle business cases en deelde inzichten over innovatieve benaderingen.

Onze collega Peter Brouwer, en Naomi van Weelden van het Ministerie van Buitenlandse Zaken hebben onlangs deelgenomen aan de nieuwste aflevering van People Work Technology. Peter Brouwer, werkzaam als account manager bij Frontline Solutions, deelde zijn inzichten over de invloed van AI op efficiency en effectiviteit in het contact center. Naomi van Weelden, Clusterhoofd Klantinteractie bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken, gaf waardevolle inzichten over het runnen van het Klant Contact Centrum van Nederland Wereldwijd.

Jasper Filon en Joost van Wijk van AudioCodes deelden hun ervaringen met de business case bij Vanderlande, terwijl Serge Poppes van Pegamento vertelde over de rol van AI in het verbeteren van klantcontact, met als doel het niet alleen effici├źnter maar ook leuker te maken. Naomi van Weelden van het Ministerie van Buitenlandse Zaken en Peter Brouwer van Frontline Solutions gaven inzichten over het behalen van een 9+ voor klantcontact. Tot slot sprak Richard met Johan van Oostveen van Pridis over het gebruik van Microsoft Teams in contact met klanten.

Mis het niet! People Work Technology wordt elke tweede vrijdag van de maand live uitgezonden op New Business Radio, van 14:00 tot 16:00 uur. Heb je de uitzending gemist? Geen zorgen, je kunt het achteraf beluisteren via alle bekende podcastkanalen.

De bijdragen van Peter en Naomi aan dit relevante gesprek over klantcontact draagt bij aan de bredere discussie over technologische innovatie en klantinteractie in de publieke sector. Een onderwerp waar wij ons bij Frontline Solutions dagelijks mee bezig houden.

Misschien heb je de uitzending gemist? luister de podcast