Genesys Cloud CX Product Update augustus 2023

29 augustus 2023 | Leon Driessen

We houden onze klanten graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen Genesys Cloud CX. Wij informeren je deze maand graag weer over verschillende nieuwe functionaliteiten en interessante feiten: 

  • Afschrift (transcript) kopiëren
  • Nieuwe routeringsoptie
  • Uitgebreide functies Genesys Cloud CX1 Digital add-on II
  • Verbeterde WhatsApp onboarding
  • Drukwerkdeal versterkt klantenservice met Genesys Cloud CX

Heb je vragen over het gebruik van een van deze functies of heb je ondersteuning nodig, aarzel dan niet om contact op te nemen met je vaste contactpersoon bij Frontline Solutions. We staan altijd klaar om je te helpen.

Afschrift (transcript) kopiëren
Er is een nieuwe functie geïntroduceerd waarmee je nu een afschrift kunt kopiëren uit Genesys Cloud en dit elders kunt gebruiken. Eerder was het enkel mogelijk om het afschrift binnen de Genesys Cloud oplossing te bekijken of via de API uit het systeem te halen. Nadat je het hebt gekopieerd, bevindt het afschrift zich in het klembord van de gebruiker en kan het in de gewenste toepassing worden geplakt.
Meer informatie over afschrift kopiëren

Nieuwe routeringsoptie
Genesys heeft een nieuwe functionaliteit geïntroduceerd waarmee je het ACD-routeringssysteem kunt aanpassen. Met deze optie kun je interacties nu routeren op basis van alleen hun prioriteit, zonder rekening te houden met eventuele wachttijden. Dit maakt het mogelijk om interacties zeer nauwkeurig te routeren.
Klik hier voor meer informatie over prioriteit routeren

Uitgebreide functies Genesys Cloud CX 1 Digital add-on II
De reeks functies voor organisaties met een Genesys Cloud CX 1 + Digital add-on II licentie is vergroot. De extra mogelijkheden omvatten nu de uitvoering van co-browsing en campagnes voor digitale kanalen (zonder tussenkomst van agenten), wat bijvoorbeeld het verzenden van afspraakbevestigingen via e-mail of WhatsApp mogelijk maakt. Deze functionaliteit is meteen beschikbaar, behalve voor de e-mailfunctie, die we op verzoek voor u kunnen activeren.
Klik hier voor meer informatie over uitgebreide functies

Verbeterde WhatsApp onboarding
De procedure voor het toevoegen van WhatsApp-nummers aan Genesys Cloud is aanzienlijk verbeterd. In plaats van formulieren te versturen, kan het onboarding proces nu rechtstreeks vanuit de applicatie worden uitgevoerd.
Lees hier meer over WhatsApp onboarding

Drukwerkdeal versterkt klantenservice met Genesys Cloud CX
Drukwerkdeal heeft met Genesys Cloud 3 haar klantenservice geoptimaliseerd door nieuwe functionaliteiten te implementeren, waaronder schermdelen en gespreksopnames. Dit stelt hen in staat om klanten een betere service te bieden en hun positie als marktleider in de Benelux te versterken. De volledige klantcase kun je lezen op onze website.
Lees hier het verhaal van Drukwerkdeal

 

 

Wil je onze maandelijkse product updates in je mailbox ontvangen, meld je dan aan voor onze mailinglijst.