Valk Solutions verbetert dienstverlening met Interaction Analytics as a Service

24 februari 2020 | Frontline Solutions

Met Interaction Analytics beoordelen we geautomatiseerd alle interacties. Er kunnen call drivers automatisch aan contacten worden toegevoegd en stilte tijden worden geanalyseerd. Waarom is de ene medewerker veel sneller dan de andere? Welke medewerker heeft veel of weinig stilte tijd?

Dat soort vragen en meer lossen we op. We bieden deze innovatieve vorm van analyse als een dienst/ abonnement.

Valk Solutions start met Interaction Analytics as a Service van Frontline Solutions. Met de oplossingen die Valk Solutions biedt aan hun klanten zijn zij al innovatief in de retail en nu ook in het klantcontact. Interaction Analytics is voor hen een laagdrempelige manier om inzicht te krijgen: in de klanttevredenheid over de oplossingen, inzicht in het identificeren van de belredenen en het detecteren van upsell mogelijkheden. Middels plan do check act (PDCA) verbeteren zij continu hun dienstverlening.

Wil je ook meer weten over de voordelen van Interaction Analytics as a service voor jouw organisatie? We gaan graag met je in gesprek.