Slim en gericht je klantenservice verbeteren met Speech Analytics
Frontline Solutions
Supersaai! Die berg data van je telefoongesprekken met je klanten analyseren. Je weet wel dat er waardevolle informatie in zit om je klantenservice te verbeteren, maar waar moet je beginnen?
Daan van hippelaarzen.com is zo iemand die belast is met het bewaken en verbeteren van de kwaliteit en klantvriendelijkheid van de klantenservice.
Elk kwartaal selecteert hij gesprekken, luistert deze terug en beoordeelt ze vervolgens. Een tijdrovende bezigheid.
Bovendien zijn die paar gesprekken maar 0,05% van alle gesprekken die ze bij hippelaarzen.com voeren. Of dat nou heel waardevol is?
Daan maakt zich zorgen.
Nu er steeds meer online besteld wordt, is er ook een toename van het aantal contactmomenten.
Hoe kan hij de kwaliteit blijven waarborgen voor klanten en de klantenservice verbeteren?
Hij vraag zich af; wat zou er met de kwaliteit gebeuren als ik ALLE gesprekken zou kunnen terugluisteren?
Speech Analytics is dé oplossing die hem kan helpen. Daarmee analyseer je automatisch 100% van de gesprekken.
Door de mogelijkheid om de oplossing als dienst af te nemen, is een hoge investering niet nodig.
Dat maakt een kickstart op korte termijn mogelijk!
Lees ook ons blog 10 redenen voor Speech Analytics in je contact center
Toepassingen speech analytics
Om je klantenservice te verbeteren is speech analytics de ideale oplossing. De toepassingen voor een contact center, zijn bijna eindeloos. Denk aan:
- analyse van stiltetijd
- registratie van de belredenen
- houden medewerkers zich aan de afgesproken begroetingen
- realtime het sentiment monitoren van nieuwe marketingcampagnes
- welke gesprekken duren langer dan nodig en waarom
- …
Benieuwd hoe jouw organisatie de klantenservice kan verbeteren en welke resultaten speech analytics biedt? Download ons e-book: Slim en gericht je klantcontact verbeteren met speech analytics
Leeswijzer e-book
Hoofdstuk 1 – Doe meer met data
Hoofdstuk 2 – Wat is speech analytics en hoe werkt het?
Hoofdstuk 3 – Succesvol aan de slag met speech analytics |