De perfecte klantreis
Frontline Solutions
De perfecte klantreis.. dat klinkt als een mooi ideaalbeeld. Heb jij hem al eens gehad bij bedrijven; die ideale reis zonder hindernissen en hobbels, zonder oponthoud en frustraties? En hoe zit dat bij jouw organisatie?
Wanneer zijn bedrijven succesvol met het bieden van een opvallend goede customer experience? Dat proces – hoe lever je écht goede ervaringen aan klanten – wordt steeds uitdagender. Klanten stellen steeds hogere eisen. En organisaties hebben te maken met veranderingen die steeds sneller na elkaar komen. Wanneer ze willen inspelen op die veranderingen, stuiten ze op de complexiteit van hun processen. Of zit oude technologie in de weg.
Wie de customer experience wil verbeteren, moet aan de slag met mensen, processen en technologie. Daarbij begrijpt vrijwel iedereen dat de toekomst van customer experience in personalisatie ligt. Daarvoor heb je data nodig – en geen bord vol spaghetti, maar een applicatielandschap dat in dienst staat van klanten en medewerkers.
Lees ook ons blog: De beste service is persoonlijke service. Vul de checklist in om te weten hoe ver jij bent met de perfecte klantreis
Puntoplossingen
Veel organisaties hebben de afgelopen jaren allerlei puntoplossingen aangeschaft. Op het moment dat ze werden aangeschaft, waren ze stuk voor stuk ‘best in class’. Maar nu zijn bedrijven een paar jaar verder en vragen ze zich af: “hoe zorg je ervoor dat al die puntoplossingen elkaar optimaal versterken? Waar kunnen we waarde toevoegen en hoe doen we dat zonder de kosten te verhogen?”
Met dit whitepaper willen we jou helpen bij het nadenken over de perfect journey. Kern van de perfecte klantreis is dat niet alleen de klant en de medewerker, maar ook jouw organisatie zelf op een reis is.
Leeswijzer whitepaper
Hoofdstuk 1 – De beste service is persoonlijke service
Hoofdstuk 2 – Wat zijn de bouwstenen van de perfecte klantreis?
Hoofdstuk 3 – Vergroot je onderscheidend vermogen met slimme combinaties
|
Met onze ervaring van meer dan 30 jaar in klantcontact, weten we dat de branche nooit stil staat. De technologie ontwikkelt zich razendsnel en (persoonlijk) klantcontact is belangrijker dan ooit. Met die technologie kunnen wij je helpen.