VHD Alarmcentrale vernieuwt klantcontactplatform in verlengd partnership met Frontline Solutions
22 januari 2024 | Erik Bouwer | Ziptone
Vianen, 23 januari 2024 – Alarmcentrale en hulpverlener VHD heeft de samenwerking met Frontline Solutions vernieuwd voor onbepaalde duur. Frontline Solutions gaat het on premise Genesys klantcontactplatform van VHD migreren naar de nieuwste cloudoplossing van Genesys.
Het gaat om een project, waarbij naast de implementatie van Genesys Cloud CX ook het volledige klantcontactproces voor alle kanalen wordt geoptimaliseerd in co-creatie met de experts van Frontline Solutions.
“We hebben, na een korte heroriëntatie in de markt, expliciet een beroep gedaan op de kennis en kunde van Frontline Solutions voor procesoptimalisatie waaronder het opnieuw ontwerpen van de callflows,” aldus Alexander Kusters, manager ICT en Change bij VHD. “De klantcontactomgeving van VHD omvat momenteel duizenden verschillende lijnen ten behoeve van een groot aantal uiteenlopende opdrachtgevers. Die hebben elk hun eigen requirements, wat specifieke kaders oplevert voor de routering van alle contacten en de integratie met uiteenlopende applicaties.”
Onderdeel van de migratie is ook de implementatie van de Frontline Mail Manager, zodat het e-mailcontact vanuit de agent desktop kan worden uitgevoerd en gemanaged. Een ander onderdeel is de integratie met het eigen dossiersysteem van VHD in Genesys Cloud CX. En tot slot wordt ook de oplossing voor dialoogondersteuning voor VHD-klantcontactmedewerkers, geïntegreerd in Genesys Cloud CX.
Frontline Solutions verwacht de migratie naar Genesys CX Cloud in het voorjaar te hebben afgerond, zodat VHD op tijd klaar is voor het zomerseizoen. Met de implementatie van Genesys Cloud CX, het beheer daarvan en de procesoptimalisatie in samenwerking met Frontline Solutions is VHD bovendien klaar voor de toekomst.
Over VHD
VHD is gespecialiseerd in het 24×7 organiseren van hulp na incidenten in binnen- en buitenland. VHD biedt diensten aan op het gebied van mobiliteit, zorg, veiligheid, reparatie & onderhoud en 24/7 klantcontact. VHD werkt onder andere voor verschillende zorg- en schadeverzekeraars, volmachtkantoren, winkelketens, woningbouwverenigingen, autofabrikanten, garageconcepten, autoleasemaatschappijen, zorginstellingen en overheidsinstanties.
Over Frontline Solutions
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Benelux-markt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn. Met circa 35 medewerkers ondersteunen we vanuit Nederland en België onze toonaangevende klanten zoals Enexis, a.s.r. en Drukwerkdeal.nl. https://frontline-solutions.nl
Noot voor de pers, niet voor publicatie bestemd:
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Hans Reuver, algemeen directeur Frontline Solutions, hans.reuver@frontline.nl of 088 – 2680 780. Of kijk op https://frontline-solutions.nl voor meer informatie.