Genesys PureConnect
De flexibele, alles-in-één CX-oplossing
Het contact center is de spil van het bedrijf; het is dé afdeling voor marketing, verkoop en dienstverlening. Als bedrijf is het belangrijk inzicht te hebben in wat er gebeurt in het contact center om daarop te kunnen sturen en plannen. Het laatste waar je op zit te wachten is een onzekere situatie of de communicatieplatformen nog wel voldoende innovatief zijn om je klanten vandaag en in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn. Verouderde systemen zijn vaak log en traag, om nog maar te zwijgen over het enorme aantal systemen dat gebruikt wordt door medewerkers.
De ideale situatie? Eén innovatief communicatie platform waarop alle klantinteracties binnenkomen die vervolgens door de meest geschikte medewerker worden afgehandeld.
PureConnect van Genesys is een intelligent interactie afhandelsysteem. Het is zeer geschikt voor kantoor en mobiele gebruikers en werknemers of afdelingen die geavanceerde klantcontact functionaliteiten nodig hebben. Deze oplossing sluit dan ook naadloos aan bij jouw eisen en wensen.
Over PureConnect
Het PureConnect platform van Genesys kan alle interacties afhandelen van telefoongesprekken, faxen, e-mail en voicemail berichten tot internet, web chats, web callback-verzoeken en Voice over IP gesprekken. Anders dan traditionele oplossingen, gebaseerd op computer telefonie integratie, is het PureConnect platform een open architectuur dat de noodzaak voor integratie bijna wegneemt.