Kim de Boer versterkt team Frontline Solutions

6 juli 2021 |

PERSBERICHT

Vianen, 6 juli 2021 – Met de komst van Kim de Boer als Sr. Accountmanager & business development versterkt Frontline Solutions haar team. De Boer heeft ruime kennis en ervaring in de contact center branche, iets waar (toekomstige) klanten van profiteren. Tot voor kort was Kim de Boer werkzaam bij Genesys. Zijn passie ligt bij het werken met en voor klanten en dat is exact waar de functie bij Frontline perfect op aansluit.

Kim de Boer: “Proactieve persoonlijke service die helemaal aansluit bij jouw behoefte, net als bij de bakker of de kaasboer om de hoek, dat is dienstverlening waar mensen blij van worden. Het is vandaag de dag de kunst voor organisaties om deze mate van service aan klanten te bieden, te midden van alle digitale transformatie en automatisering om klantcontact efficiënter te maken. Samen met mijn collega’s van Frontline Solutions ga ik organisaties helpen om hier de juiste balans in te vinden, zodat klantcontact ook écht werkt”.

Hans Reuver, Algemeen Directeur bij Frontline Solutions: “Ik ben blij met zijn komst. Kim brengt veel kennis mee en daarbij heeft hij een groot netwerk. Gedurende de samenwerking met Genesys in de afgelopen jaren heb ik Kim leren kennen als deskundig, integer en plezierig om mee samen te werken. Kim is een aanwinst voor ons bedrijf en onze klanten.”

 

Over Frontline Solutions

In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Benelux-markt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.

Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal.nl, a.s.r., facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.