Succesvolle livegang voor Royal FloraHolland

30 juli 2021 | Frontline Solutions

Op een donderdagochtend in juli om 05:30 uur was het zo ver: Royal FloraHolland had een succesvolle livegang met het klantcontact platform Genesys Cloud. Met het platform is ook een koppeling gemaakt met de workforce management oplossing Verint Monet en het CRM-systeem Microsoft Dynamics.

Vorig jaar startte Royal FloraHolland de zoektocht naar een Workforce Management oplossing. Na meer inzicht in de strategie en visie werd de zoektocht uitgebreid naar een telefonieplatform. Zie ook: Royal FloraHolland kiest Frontline Solutions als partner voor WFM en cloud klantcontact oplossing

Onze collega’s Thomas en Paul waren aanwezig op locatie voor de begeleiding van het proces. Door de goede voorbereiding verliep de livegang bij de grootste bloemenveiling ter wereld zonder noemenswaardige bijzonderheden. De aandacht lag daarmee vooral op de daadwerkelijke toepassing van de oplossing en op vragen van medewerkers.

Wil je meer lezen over onze bloeiende samenwerking?

lees-de-klantcase

Arjan
Arjan helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X