RDW met Klant Contact Centrum over op Genesys Cloud

1 oktober 2021 | Frontline Solutions

Veendam, 1 oktober 2021. Een eerste mooie mijlpaal is werkelijkheid geworden: vanaf vandaag draait het telefonieplatform van het Klant Contact Centrum van de RDW in de cloud. Terwijl de mist nog rondom Veendam hing, ging binnen de kantoormuren Genesys Cloud live!

Eerder dit jaar maakten we al bekend dat we in een aanbestedingstraject hadden aangetoond de beste partij voor hen te zijn voor een volledige Contact Center as a service (CCaas)- oplossing. De livegang van Genesys Cloud is een eerste stap in de verdere modernisering en digitalisering van de systemen waarmee het Klant Contact Center werkt.

Waarmaken
Zo worden de komende maanden ook e-mail en workforcemanagement geïntegreerd in Genesys Cloud. Sjoerd Bangma, unitmanager iDee bij RDW: “Het project is heel voorspoedig verlopen, mede dankzij de prettige samenwerking en goede klik tussen beide projectteams. De afgelopen tijd hebben we ervaren dat Frontline Solutions ook echt waarmaakt wat het belooft.”

Samenwerking
Hans Reuver, directeur van Frontline Solutions: “Ik ben enorm trots op en blij met de projectteams van beide bedrijven. Zij hebben dit project echt samen gerealiseerd. De komende maanden gaan we de samenwerking verder uitbreiden en daar kijk ik nu al naar uit!”


Over de RDW
De RDW is een publieke dienstverlener in de mobiliteitsketen, bekend van de APK, het rijbewijs en het kenteken. De RDW volgt voertuigen vanaf ontwikkeling tot demontage en beschikt over een grote expertise door jarenlange ervaring met de uitvoering van wettelijke en opgedragen taken. Het betreft taken op het gebied van:

  • toelating van voertuigen en onderdelen daarvan
  • toezicht en handhaving
  • registratie
  • informatieverstrekking
  • documentafgifte

 

 

Martine
Martine helpt je graag verder
Vragen? Bel +31 882 680 780
X