In één oogopslag de prestaties zien van je contact center?
13 september 2021 | Frontline Solutions
Onmisbaar in je contact center: real-time informatie voor de dagelijkse operatie. De klantcontact oplossing Genesys PureConnect voorziet in alle benodigde real-time informatie voor je supervisors en/of “trafficers”.
Met een wallboard oplossing is in één oogopslag is direct duidelijk wat de prestaties van het contact center zijn. Denk aan het servicelevel, aantal wachtenden, langst wachtende etc. Deze relevante informatie is op één of meerdere schermen zichtbaar voor managers en medewerkers en bijsturen van werkzaamheden wordt hiermee eenvoudig.
Naast dat de KPI’s op een wallboard zichtbaar zijn, is het ook mogelijk deze op de desktop van de medewerker te tonen. Hierdoor zijn zij altijd goed geïnformeerd over de actuele situatie in het contact center, onafhankelijk van waar ze werken.
Voorheen werd hiervoor gebruik gemaakt van Marqit wallboard oplossing. Deze wordt nu vervangen door het Frontline Performance Board. Het Frontline Performance Board toont ‘nearrealtime’ de belangrijkste KPI’s uit Genesys PureConnect.
Ben je benieuwd hoe deze wallboard oplossing voor jouw call center kan werken en welke informatie je allemaal zichtbaar kunt maken?