Human_assist

Onze visie op klantcontact

Een state of the art routeringsplatform is randvoorwaardelijk voor een omnichannel-contact center waarbij de klant op de allerbeste manier via het gewenste kanaal wordt geholpen door de best passende medewerker. Het bij elkaar brengen van de customer journey met de employee journey zien wij als de perfect journey.

business-optimalisatie-logo customer-engagement-logo employee-engagement-logo

 

Alle uitdagingen in klantcontact zijn op te delen in 3 categorieën:

1) Customer engagement om de customer journey te optimaliseren

2) Employee engagement om de employee journey te verbeteren

3) Business optimalisatie om continue te kunnen leren en te verbeteren

 

OPLOSSINGEN VOOR CUSTOMER ENGAGEMENT

Journey_analytics 360_graden_klantbeeld Outbound_campagnes KTO Spraaktechnologie Online_engagement Intelligent_routeren Omnichannel

 

OPLOSSINGEN VOOR EMPLOYEE ENGAGEMENT

Collaboration_Backoffice Vast_Mobiel Knowledge Quality_Monitoring Omnichannel_desktop Agent_assist thuiswerken WFM

 

OPLOSSINGEN VOOR BUSINESS OPTIMALISATIE

Interaction_Analytics WFM  KTO Rapportage Integratie Robotics Realtime_monitoring

 

Onderstaand een greep uit de dagelijkse uitdagingen die we tegenkomen:

          • Met welk platform handel ik eenvoudig alle soorten klantinteracties af en zorg ik ervoor dat de klantvragen bij de juiste medewerker komt?
          • Hoe krijg ik een 360 graden klantbeeld?
          • Hoe kom ik op het juiste moment met de juiste klant in contact en creëer ik een nog betere online ervaring?
          • Hoe zet ik Spraaktechnologie en selfservice op de juiste manier in zodat het voor zowel de klanten als de organisatie waarde vermeerderd?

 

          • Hoe zorg ik ervoor dat mijn contact center bezetting altijd op orde is?
          • Hoe faciliteer ik mijn medewerkers op de beste manier zodat zij hun werk met veel plezier uitvoeren?
          • Hoe helpt Kennismanagement mijn medewerkers en met hoeveel tijd verkort ik de inleertijd van nieuwe medewerkers?
          • Op welke manier zet ik coaching van mijn mensen het beste in zodat zij echt toegevoegde waarde leveren aan onze klanten?

 

          • Hoe integreer ik alle losstaande oplossingen binnen mijn organisatie in het klantcontactplatform?
          • Hoe krijg ik een eenduidige rapportage en dat over alle verschillende kanalen?
          • Kunnen we alle interacties geautomatiseerd beoordelen?
          • En hoe kunnen we die data vervolgens inzetten om onze organisatie te verbeteren?